שפיכה מהירה – איך מטפלים?
שפיכה מהירה – איך מטפלים?

שפיכה מהירה – איך מטפלים?

שדרג את חיי המין שלך

אם כבר מאסתם בכל שיטות הממבו ג'מבו, המטפלים ההזויים והכדורים המיותרים – יש לנו את הפתרון עבורכם. היום כבר אין צורך ללכת למטפלים מפוקפקים, יש לכם פתרון טבעי שיעזור לכם להחזיר את הגבריות שלכם.
ג'ל Super Deluxion הוא ג'ל שקוף חסר ריח המיוצר ממרכיבים טבעיים בלבד. הג'ל גורם לאלחוש האיבר ברמה שעוזרת לך לשלוט בתזמון האורגזמה שלך, אך לא פוגעת בהנאה של קיום יחסי המין, ובנוסף גם מחזק את כוח הגברא שלך.
את הג'ל מורחים על איבר המין כ – 20 דקות לפני הפעילות המינית, ואתם מוכנים לצאת לדרך.
אם אתם מחפשים דרך להחזיר את השליטה לידיים שלכם, אין ספק שג'ל Super Deluxion הוא הפתרון האולטימטיבי. הפתרון הכי טבעי, הכי יעיל, הכי נוח, הכי זול והכי דיסקרטי שעומד לרשותכם. פתרון ישיר, בלי שטויות, בלי מרשם רופא.

בקיצור, גבר – אתה צריך קצת Super Deluxion בחיים שלך.

אין הרבה דברים שחשובים לך כמו חיי המין שלך. אתה רוצה חיי מין חזקים ומספקים, אתה רוצה להרגיש שאתה יודע מה אתה עושה ושאתה בשליטה. בסופו של דבר, חיי המין שלך אמורים להיות הפורקן שלך, הדבר שאתה מחכה לו כל היום. ואם הסקס לא טוב…אתה מתבאס, ובצדק. אין דבר יותר מאכזב מלהרגיש שאתה לא מספק את האישה שלך. אתה רוצה את הטוב ביותר בשבילה, אתה רוצה שהיא תהנה מהסקס כמו שאתה נהנה ואפילו יותר. אם גם אתה מרגיש תסכול בחיי המין וסובל משפיכה מוקדמת, תדע שאתה לא לבד. שפיכה מהירה היא בעיה נפוצה שגורמת לתסכול רב בקרב גברים רבים.

כגברים, חשוב לנו להרגיש שאנחנו שולטים במצב, חשוב לנו להיות חזקים וחשוב לנו שהאישה שלנו תהנה מהסקס. שפיכה מהירה היא בהחלט בעיה שיכולה לגרום לאי נעימות, ולא רבים יודעים כיצד אפשר לטפל בנושא. חשוב שתדע שיש פתרונות, ויש דרכים לטפל בבעיה שלך. אספנו עבורך כמה מהשיטות היעילות ביותר שיכולות לעזור לסובלים משפיכה מוקדמת.

אימון של שרירי רצפת האגן

שרירי רצפת האגן הם בסופו של דבר אלו ששולטים בשפיכה שלך וההשתנה שלך. כאשר שרירי רצפת האגן חלשים, זה יכול לגרום לחוסר יכולת לעצור את השפיכה 

אז איך מחזקים את שרירי רצפת האגן?

דבר ראשון, אתה צריך לזהות מה הם השרירים האלו, ואת זה תוכל לעשות על ידי עצירת השתן בזמן ההשתנה. כך תוכל להבין באיזה שריר מדובר, זה אגב, אותו השריר שעוזר לך לעצור פליטת גזים. אימון שרירי האגן יעשה על ידי כיווצם שוב ושוב.

את האימון אפשר לבצע בכל תנוחה, אך רבים מעדיפים לבצע אותו בשכיבה. טכניקת האימון שלך צריכה להיות על ידי כיווץ של שלוש שניות, שלאחריו שחרור של שלוש שניות – וחוזר חלילה. בזמן הכיווץ אתה צריך לנשום בצורה טבעית, ולא לעצור את הנשימה. את הסט הזה רצוי לבצע 3 פעמים ביום. האימון הזה יחזק את שרירי האגן שלך, מה שיאפשר לך שליטה טובה יותר על השפיכה.

לקבלת שיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שיטת ה"עצור ולחץ"

שיטת ה"עצור ולחץ" היא שיטה יחסית נפוצה, ומטרתה היא לעצור באופן מכני את שפיכת הזרע מאיבר המין. שים לב – השיטה דורשת את שיתוף הפעולה של בן/בת הזוג שלך.

העיקרון של השיטה הזו הוא מאוד פשוט :

  1. התחל לקיים יחסי מין כרגיל, עד לנקודה שאתה מרגיש שאתה הולך לגמור ושאתה לא יכול להחזיק יותר.
  2. לפני השפיכה, הוצא את איבר המין שלך ובקש מבת הזוג ללחוץ על איבר המין שלך בחוזקה, בחיבור שבין העטרה לבין גופו של איבר המין -עד שהרצון לשפוך עובר.

אקט זה אמור לעזור לך לעבור ללא שפיכה את "נקודת האל חזור" שכולנו מכירים – הנקודה שבה אנחנו לא מסוגלים לעצור את השפיכה. השיטה יכולה לעזור לך להמשיך לקיים יחסי מין גם לאחר הנקודה שבה אתה מרגיש שהאקט נגמר ושאתה סיימת את חלקך. אפשר להשתמש בשיטה שוב ושוב, ולהמשיך את יחסי המין עד שבת זוגתך תגיע לאורגזמה.

ג'ל Super Deluxion – השיטה היעילה ביותר

השיטות שהצגנו לכם יכולות לעבוד, ואולי לא, מה שבטוח – הן דורשות מכם הרבה עבודה. ג'ל Super Deluxion הוא השיטה הכי קלה ויעילה לטיפול בשפיכה מהירה, בלי אימונים מפרכים. מדובר בג'ל טבעי 100% שעוזר לך להימנע משפיכה מוקדמת ומחזיר לך את השליטה בחיי המין שלך. הג'ל ניתן לרכישה ללא מרשם רופא, הוא לא יקר והוא הדבר היחיד שבאמת עושה את העבודה. אין צורך בשטיקים מיותרים, תרופות סבתא, שיטות מפוקפקות או ניתוחים חודרניים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למרוח את הג'ל על איבר המין שלך 20 דקות לפני קיום יחסי המין. הג'ל מאלחש את איבר המין כך שהרגישות שלו נמוכה יותר, אך ההנאה עדיין קיימת. בנוסף, הג'ל מחזק את כוח הגברא שלך.

התסכול שלך נגמר היום – מצאת את המוצר שיפתור לך את השפיכה המהירה. המוצר שיעזור לך להיות הגבר שאתה רוצה להיות, או שיותר נכון, הגבר שמגיע לך להיות.  אז למה אתה מחכה? בוא לקבל את הגבריות שלך בחזרה, ותתחיל ליהנות מחיי מין מספקים יותר.

לקוחות ממליצים

לקוחות ממליצים על סופר דילקשן
סרטון הסבר על המוצר סופר דילקשן